2016年1月8日 星期五

今年係"嘔凸炒爆"年!

無名劍形勢速遞 - 20160107

其實好攰,但今日市場好大變化,所以都寫埋。

無名重未寫完2015 review, 所以未出今年嘅"簽文", 上年嘅簽文"炒爆嘔凸"相信大家會好有印象,今年嘅簽文好簡單,係倒轉黎講"嘔凸炒爆", 其實無名已經講左好多次全球經濟唔好,外滙有大逆轉,美國可能出萬劍歸宗!點知話咁快,今年一開波就黎!日元破位升,油繼續跌,阿爺四熔斷,金仔放炮仗沽期大賺,令無名本來預期嘅三圍反彈都壓住左!

有網友要求派米,無名覺得只可以派粥水,原因係尋日比嘅20750 劍仔位夜期破左,講明跌力强,同今日升唔升好關鍵,今朝開20772, 在劍仔位20750 上 22 點,無名話唔破上20800 都係淡勢,上20800都要在 20800 - 21000 打交, 結果彈上20826 一陣就回,之後一路跌,跌破20400, 無名改分中劍為 20400, 之後彈上過20500, 午市約20400 之上,無名話小心再回,結果再落低位20323 同低位20333收, 無名午市再比左新劍仔位 20200, 點知夜期又破埋,同尋晚夜期一樣破完彈返上,夜期高位上返 20482, 咁明日係咪又會好似尋日咁高過劍仔位開呢? 理論上都似。

理論上有理由相信,星期四好嘅預測可能係遲一日黎明日彈,但睇到阿爺晚上自斷子孫根取消熔斷,無名心裏面出左五個字 : 今次仆街啦!粗俗D都要咁講,因為今次真係可以好福佳下!阿爺先錯在出熔斷,所以無名今日都同網友講笑話揾攪熔斷條粉腸出黎熔斷佢JJ, 但現在唔玩就重福佳,原因係咁即係話同大戶講個莊輸到怕,驚左你,你係大戶會點做? 所以無名話今次大陸重大鑊過上年七月無名講佢救市失策比大戶睇晒底牌,因為阿爺已經入左個熔又死唔熔又死嘅死位加不歸路,佢已經係肉隨粘板上,只可以任人魚肉,直到大戶沽到你殘,夠平夠賤先買返你上去!咁就可能出現無名首"十斷"詩一樣"股災不斷", 因為無法估計大戶要沽爆佢幾多次先收手!中港股市實在令無名心寒!前面雖然好快有彈,但都未見底,因為無名劍指數系統已經係短中長線全面轉差,之前講過要過返21500中線先可以轉好返,一月先有反彈,但由21500 破後,劍仔一路指低位都次次中, 最後希望嘅星期四好都企唔到20800, 三圍反彈都無力令大市轉升,即下跌力好强,所以後市要真轉升係好有難度! 長線轉好分中線仍然在 21500.

所以唔怕長氣講多次 :

不要買貨,見高減持。

因為全球大逆轉加超級股災正在發生緊!


無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言