2014年12月3日 星期三

頂你個肺呀! 原來今日係天劍出銷喎!

無名首天劍詩係咁講 :

天劍出銷,皆盡奇境,
天劍奇境,不可不理,
天劍異象,不可預期,
天劍天機,字字珠璣。

今日收市睇返圖同高低位 23293 到23784, 高低波輻491 點, 今日支陽燭比尋日支陰燭重要長,重唔係天劍出銷?

重有上證支燭就更長? 無名其實尋日講左今日有低位, 星期三升, 今朝又咁講 : 

**************
劍勢指數弱,癲瘋指數高(負數) 約-9000, 即勢弱但回彈就來, 尋日講左今日再試低位,明日或彈,預期早市尾段較低,午市早段或較早市尾段好, 但午市或尾回。
**************

如果你細心D解, 即係講今朝尾市見底,午市有高位但尾回,星期三再升。 

結果真係早市後段做低位反彈後差唔多到尾先回。 


咁點解咁屎睇唔到呢? 原因係"天劍異象,不可預期",  因為對無名黎講,天劍現象唔常有,啱啱先由上星期五插到今朝,前後高位到底係 23228 - 23293, 跌左成935同無名預期波輻上限1000 點差65點到,都算跌得幾勁,無名知明日再有高位,但點鬼知佢呢頭天劍下插, 跟住就可以天劍出銷啫! 而明明星期五插左一朝下午反彈, 星期一先大插,兩次表現都完全唔同,而無名就以為明日天劍出銷更合理, 令無名完全無考慮過有"一日上,一日落"嘅可能性。 只可以怪老豆對你地認識太淺啦!

如果今日係天劍出銷的話,一般都唔會一日完晒,明日都應該重有條"劍尾"食下!

無名今日雖然睇錯左以為明日出天劍,但就令我對天劍同癲瘋劍加深左認識同埋信任。由於無名D劍係自創,一切都係無reference可跟,  所以每次升跌市都係好寶貴資料!希望第日做好D啦! 

相信大家呢幾日都執唔少, 記得做返D善事幫下人! 







無名劍
www.facebook.com/nonamesword








沒有留言:

張貼留言