2015年12月24日 星期四

這個聖誕不太冷!Merry X'mas to ALL!



無名劍形勢速遞 - 20151224

今日個市無咩特別,因為重點在下週,之前講過可能12月尾好返D, 下星期就知。但今日無回,對下週黎講股無咁好,因為令到短線三圍指數高左,希望週三圍指數(低) 可以頂住,爆多一日,到星期一先三圍爆裂,星期二回就好D!  

無名劍指數系統整體向上,形勢同劍勢已連續幾日向上,但力度就反覆,今日領先指標就微向下-1%,  即係升勢有D減緊,所以係望爆多日先回。 在劍仔系統出現左幾次"姨姨衫衫靚",  表示呢個位好重要,之後有冇"姨姨我愛你"同"姨姨發死你" 就要先睇住姨姨件衫靚唔靚先!

另外美股同上証都有微向下勢,要小心防一防! 

重有豬腦個驚嚇預警未寫完未出,都要留意下豬腦發咩噏瘋好D!  

今日highlight 係去左新城個X'mas Party!  見到好多行內猛人,令無名得益不少! 

祝各位英雄會友今個聖誕不太冷!多謝各位咁耐嘅支持同包容無名D痴根豬噏!Merry X'mas to ALL!  

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言