2015年12月7日 星期一

超級好淡交界星期一

無名劍形勢速遞 -20151204

呢篇本來上星期五要寫,但無寫。原因係寫唔寫都無大分別,因為要講都講左。 本來估市圖像法估星期五升,但無升,跌左200-300 點,點數上唔係特別多,但意義重大,原因係跌到重要位22000 下死線,星期五高位波 22108/22242, 得134點,即係爆邊未黎。 

無名劍指數系統上星期五出左個怪現像,在當日恒指明顯跌,但形勢,力度就轉向上。形勢更係多日來第一日轉强,而收市後癲瘋指數由+30%同-30% 同時出現,轉為兩個近0%,  解讀係由兩個相約嘅反彈同回調力變為兩度力都減弱到無,意思係均勢,要睇其他指數。即係話市場反彈同回調力去到個近平衡嘅狀態,係比較小有。網友問點解癲瘋指數有兩個? 其實本來都有,只係平時多數在同一邊,只講一個,所以今次係比較奇。而收市得劍勢指數都轉埋升,齊體無名劍指數向好。

由於星期五無爆邊,又近22200 同天劍底,今日會係超級好淡交界星期一。 無名之前就過天劍底唔破,往績都係彈,所以今日睇住 22000 下死線同最低21907 天劍底, 睇下破唔破,就知會點。 

一陣 #博股通金 講今週點睇。 比較重要,最好就聽。


無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言