2014年12月3日 星期三

你鐘意做隻快樂嘅肥羊就隨便!

羊群一般都好快樂同食到好肥.......直到死之前。

有好多朋友問無名好唔好追A50, 同内險股。

我個答案係 : No!

如果你記性好,應該記得無名講過阿爺要炒爆個市, 結果真係連環出招! 大家應該知道無名嘅天劍預測過幾次升同跌嘅日子,但都無叫過買A股,因為呢個係擺到明嘅阿爺炒爆抽水局!無名只會行相反方向,叫你寧買當頭起,現在入雖然可能有得賺,但有違我守則,所以我唔建議, 至於大量財演專家一味唱好,無名只覺得好好笑,點解無名在今年七月約20XX點時話過左2078可看好,果時無咁多人大力唱好,到過左2600 就反而要大大力唱好呢??

noname-stock.blogspot.hk/2014/07/jul-22-2014-1705497-1713343-1704013.html?m=0

上證呢個升市太過人為同政治化到出面,但係羊群總係愛跟大隊,一般都好快樂同食到好肥.......直到死之前。你鐘意做隻快樂嘅肥羊就隨便!無名都係鐘意做返隻孤獨嘅瘦狼!

無名劍
www.facebook.com/nonamesword





沒有留言:

張貼留言