2014年12月18日 星期四

馬化騰沽貨要問過我!

你可能會話洗唔洗咁吋呀? 錯!唔吋又點引到你睇呀? 

你又可能會話洗唔洗咁認叻認唔切呀? 又錯!要認就在馬化騰沽貨新聞出果日認左, 洗等今日? 

故事話說係無名在11月前700 跌到11x 時,無名講會上返120-125, 結果在11月6日到左125, 無名出黎認叻講 : 

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=306916379503012

"700 跌到11x 時講過可上返 120 - 125. 

過唔到就轉返弱勢, 要過有D難度。" 

之後真係過到,11月17日就再上到高位134.9, 升左約10, 但無名啱唔晒又錯唔晒,因為過第日就跌左近10到125.5, 跟住反覆回落。

然後到馬化騰沽貨,平均價好似係119套現30億,假設佢咁有幸識到無名,而佢又咁傻會信無名講,佢就可能在125 樓上沽貨,咁就有可以執多幾億!Kakaka!

無名又在星期一講700 三日內或彈, 唔計星期一啱啱今日就係第三日就彈。計埋星期一,尋日就係第三日做低位。

笑話講完, 無名出呢篇文嘅原因係, 無名見好多財演專家見馬化騰沽貨就話前景暗淡,但在130 時又有財記話可追,其實只要實質不變,都係可以平買貴賣。

抽水報告完畢! 


無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言