2015年8月29日 星期六

無名劍開倉派米!大米隊開飯喇!

好消息!好消息!大米隊等左咁耐,終於等到!有米派呀!今日無名劍開倉派米喇!

無名星期三話星期五好, 就高開600點在 22424, 今朝話"唔係全好", 其實都中左大半咖, 重話早市後低,又比左思瑩劍 21960/22680, 話思劍 21960先機會大, 結果真係先到 DL 21961 多一點反彈, 都算係咁啦! 不過今朝在博股通金有講午市好, 午市2:00 前再出DL , 跟住彈少少,其實一路在思劍上下扭擰,之後就插, 一破左尋日瑩劍21860就係咁插! 今週到星期五午市完嘅預測都算中,但係就當然衰收尾啦!

不過出得黎行,預左要還,股無必勝係無名口頭禪!邊有全中啦! 所以無名會理行承諾,開倉派米! 等大米隊可以有餐飽飯食啦!其實大米隊都餓左好耐咖啦!今次終於比你地等到啦! 有得食好食飽D啦!下次唔知又要等幾耐咖!

由於午市唔跟預測,要微調一下下週預測,將星期一由平中帶好調為平中有跌, 星期二跌唔變,但都好淡交界,星期三好不變。

大米隊請排好隊,無名個米倉大把貨,唔好爭!ok?

無名劍 
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言