2015年7月6日 星期一

希臘脫"歐"? 咪玩啦!?傻豬豬!

 hk.on.cc/int/bkn/cnt/news/20150706/bknint-20150706004424122-0706_17011_001.html?eventid=402882b04e2f3043014e3ca1134151d8&eventsection=int_news&view=m   

無名之前電台講過希臘問題無真正實質風險, 只係"有炒作,無攪作",  意思即係炒就得, 真係出事就難D(唔係唔得,係有難度),  有人見到希臘公投投反對票,可能會覺得更大鑊,最差可能脫歐,無名用個豬腦一諗, 得出 : "希臘脫歐?咪玩啦!? " 

希臘公投反對係好正常, 我係佢都反對啦! 其實好簡單,唔反對即係你話點就點囉,逆來都要順受,反對即係話"你試下黎呀?睇下點?" 一條路係半生不死N年,一條路係"有得博,有賭未為輸啫!" 道理就係咁簡單。 

所以都係一樣果句"希臘脫歐?咪玩啦!?傻豬豬!"

無名劍
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言