2015年4月7日 星期二

新城訪問 : 無名講左在5年內無講過嘅兩個字.....牛味!


一年前今日, 無名個podcast上左外國嘅podcast site Podomatic 三日後, 在investment category 上左第三位. 

一年後今日, 新城有個節目訪問無名變得特別有意思! 無名在節目講左我對後市看法, 自己創立價勢派嘅理念同造d劍仔嘅經過! 其實唔係咩勁野! 但覺得好攪笑! 無想過主持朱子昭咁都比我講! Kakaka!

如果你聽過無名自封價勢派創派掌門覺得好痴線同攪笑, 咁就更加要聽啦! 

就係今日11:00在新城財經台(唔係MFD 數碼財經台, 係FM104) 數碼財經新視野節目內. 

http://www.metroradio.com.hk/…/Multim…/ProgramTimeTable.aspx

多謝節目主持朱子昭揾無名做呢個訪問!


無名劍 
www.facebook.com/nonamesword

沒有留言:

張貼留言